תפריט סגור

גלריית מחנה אימונים אופניים

יציאה למחנה אימונים אופניים היא אירוע שיא שנתי לילדים הרוכבים בקבוצות המועדון.
לפעמים מחנות האימונים נערכים רחוק מהבית, לפעמים באזור מאתגר ולפעמים יש גם לינה של לילה או שניים… נחשו איזה הילדים הכי אוהבים?

מדרך עוז

מחנה אימונים במדרך עוז, 3 ימים, 2 לילות.
רכבנו הרבה, חזק, עליות, ירידות, סינגלים ומה לא.
לאחר ארוחת צהריים, בילינו את ההפסקה בבריכה ואז חזרנו לרכיבת אחר הצהריים.
חזרנו בערב, שטפנו את האופניים, טיפלנו, הכנו ארוחת ערב ו.. טוב לא הלכנו לישון כל כך מהר אבל בבוקר קמנו מוקדאאאאם!!
בקיצור, היה הרבה הרבה כיף! וכמובן שיש גם תמונות

מעיין-חרוד בית-אלפא

יצאנו למחנה אימונים מעיין חרוד ליומיים עם לינה של לילה. אבל, זה חנוכה… כשהגענו המארגנים החליטו כי בשל הגשם הצפוי המחנה נסגר באותו יום אחהצ. הקבוצות האחרות כבר היו בהתארגנות לקיפול ונסיעה הביתה. יצאנו לרכוב את היום הראשון אבל הודעתי להורים שיש בעיה עם היום השני והלינה. בינתיים, שאלתי את ההורים אם יש למישהו קרובים באיזור.

• לפני הרכיבה עושים חושבים וגם קצת פוזות במחנה אימונים אופניים מועדון שפיצים
  • מוצאים חבר במחנה אימונים אופניים מועדון שפיצים
  • ובערב אדיר עוזר להכין ארוחת ערב במחנה אימונים אופניים מועדון שפיצים

נשארים אצל סבתא!

התברר כי הסבתא של סער גרה מרחק של כמה דקות נסיעה, בבית אלפא. אז נסענו אליה. אמנם, הסיבה לסגירת המחנה היתה הגשם הצפוי אבל אנחנו (הילדים) החליטו בכל זאת לישון באוהלים בחוץ, על הדשא של סבתא. וכך התעוררנו ב4:30 לפנות בוקר כשהתחיל הגשם…
כמו שאפשר להבין, הילדים היו נחושים וכך גם היתה הרכיבה למחרת. הם רכבו כמו גדולים. נהנו מכל רגע בעוד מחנה אימונים שאף פעם לא ישכחו…

וכך, ביום השני רכבנו באזור בית אלפא, כפר יחזקאל, בית יוסף הישנה, שמענו קצת על ההיסטוריה של העמק מתקופת התנך ועד מלחמת העצמאות. רכבנו עליות ועוד עליות ועוד עליות… עד שנגמר היום

• ליד הגן היפני בבית אלפא
  • עליות לרוב
  • וסיימו את היום מנצחים

זכרון יעקב

לכל אתר יש את האתגרים המוצגים בפני הרוכב ולצידם היתרונות שהוא מציג. בזכרון יעקב אחד היתרונות הוא הסקייטפארק.

מחנה אימונים אופניים הבא

הצטרפות למחנה אימונים פתוחה לילדים המתאימים לאתגרי המחנה הספציפי.